Te simt!

Mi se pare atat de ciudat dar te simt, poate sunt eu super empatica, sau poate pur si simplu ma gandesc atat de intens la tine inca reusesc sa percep starile tale de spirit….

te iubesc, te iubesc la nebunie si ma simt aiurea cand stiu ca tu nu esti ok, ma simt aiurea ca nu-ti pot alina durerea, ca nu impartasesti cu mine problemele tale indiferent cat de mult ar putea sa doara, ca esti atat de orgolios incat te inchizi in tine…..

mor pentru ca nu stiu ce se intampla, imi fac mii de ganduri, mii de filme, mii de idei ….imi fac rau singura gandindu-ma la tot felul de posibilitati…..si iar ma intorc acolo GANDUL MA OMOARA!!!!

Te vreau aici…….

vreau sa te stiu in bratele mele, vreau sa te rasfat, sa te mangai, sa te privesc……si sa ma simt sigura, sa te stiu doar al meu, DOAR AL MEU!!!!

Un gând despre &8222;Te simt!&8221;

Lasă un răspuns

