Nu-ti rezist!!!

 Stii bine ca nu-ti rezist…..

NU POT FARA TINE !!!

ma gandesc non stop la ce am facut si ma intreb daca era necesar….

imi lipsesti, imi lipsesti enorm. Ma simt de parca nu te-as mai fi vazut sau auzit de zile intregi. Nu inteleg de este atat de greu pentru mine sa renunt la tine. Imi spui sa nu te includ in planurile mele de viitor, si eu incerc sa fac asta, incerc sa te las in trecut, incerc sa am o amintire si atat, insa …….

Sentimentele mele sunt mai puternice decat ratiunea mea. Sunt slabiciunea mea si atu-ul tau.Urasc ca te vreau atat de mult!

…ti-am scris

iar tu mi-ai promis ca „o sa-mi bagi mintile in cap”

Iar acum eu astept…..Te astept!Te astept!Te astept sa-mi arati ca am gresit…ca nu este asa cum credeam…ca ma vrei…ca ma vrei doar pe mine….astept sa-mi demonstrezi ca e mai bine asa…..astept sa-mi arati ca ma iubesti….astept sa-mi dedici timp, si spatiu si iubire…..

ore de conversatie la telefon…..

eu incerc sa-ti explic motivele mele si-ti spun:

„imi ceri tot timpul sa inteleg si sa ma pun in locul tau…dar tu?cand o sa faci acelasi lucru?cand o sa incerci sa ma intelegi si tu pe mine?cand o sa intelegi cum este sa fi tot timpul in asteptare?incalta-te cu pantofii mei si vezi bat, dor???”

„nu ai rabdare!esti genul de om care nu-ti permite sa-ti indrepti greselile!nu ai rabdare!nu-mi dai timp sa realizez cu ce am gresit, daca am gresit si sa incerc sa schimb ceva!”

„mi-am depasit de atat de multe ori limitele pentru tine…….eu am rabdare, iti dau timp, iti dau spatiu dar te rog, te rog din tot sufletul meu fa-ma sa cred ca se merita….da-mi un motiv sa mai raman in asteptare… ajuta-ma sa mai am rabdare….din cand in cand AMINTESTE-MI DE CE TE IUBESC!….acorda-mi mai mult din timpul tau liber….cateodata incearca sa ma faci fericita, mai pune-ma si pe mine din cand in cand pe primul loc ”

„te inteleg mami……..o sa incerc”

iar eu astept…..sunt din nou aici asteptand urmatoarea ta miscare….

ai dreptate….mereu ai dreptate…nu am rabdare

eu te vreau aici, te vreau acum, te vreau pentru totdeauna….te vreau o viata doar pentru mine

Ce pot sa fac daca sunt dependenta de tine?

Lasă un răspuns

