Te las pentru ca te iubesc!!!

Nu am inteles niciodata cu adevarat cum este posibil ca cineva sa spuna sau sa faca chestia asta, pana cand nu am facut-o chiar eu.

Ca de fiecare data duminica este ziua in care realizez ca nu-mi place viata mea. De fiecare data ma gandesc ca fiind duminica, o zi libera, singura zi intr-adevar libera a saptamanii, am putea sa facem ceva, sa ne-o petrecem impreuna, sa facem orice, sa dormim, sa iesim la o plimbare, sa ne uitam la un film, orice!!!Si de fiecare data raman dezamagita pentru ca el are alte planuri care pe mine bineinteles nu ma includ, alte treburi urgente, alte lucrui mai importante…….trebuie sa recunosc ca de cele mai multe ori planurile mi le fac singura, si apoi il intreb daca are treaba pentru ca eu ma gandeam ca…..si el are mereu altceva de facut….e clar dupa parerea mea ca nu-si doreste la fel de mult ca mine sa ne petrecem timpul impreuna…..si atunci ce sens are?

Doar pentru ca e bun la pat, doar pentru ca ma innebuneste atunci cand e langa mine,doar pentru ca ma simt in al noualea cer atunci cand suntem impreuna?

Se merita?se merita ca eu sa astept?se merita ca sa ma multumesc?se merita?????

SE MERITA!!!!!

insa m-am saturat, eu sufar, eu nu ma mai multumesc, eu vreau mai mult, vreau ca el sa-mi demonstreze ca sunt importanta, vreau sa-si gaseasca timp pentru mine, vreau sa petrecem mai mult timp impreuna, vreau sa-l simt alaturi, vreau sa stiu ca doar pe mine ma vrea, vreau sa ma faca sa cred ca se merita….ca contez, ca nu sunt o oarecare, vreau sa cred ca si eu pentru el sunt lumea…..vreau sa stiu ca ma vrea, ca ma vrea, ca ma vrea doar pe mine…………

dar nu se poate, el nu-mi poate da ceea ce eu vreau….el imi da ceea ce el vrea si recunoaste chestia asta, el imi da ceea ce el vrea si nimic mai mult, pe deoparte imi cere sa am rabdare, ca si cum dragostea s-ar naste cu timpul, pe de alta imi spune sa nu-mi fac planuri cu el…..el nu stie ce vrea…..el nu e sigur ca ma vrea pe mine…..dar atunci cand crede ca ma vrea pe mine este tot ceea ce mi-as putea dori……atunci cand nu e sigur ca ma vrea ma distruge……

eu….am avut rabdare, i-am dat timp, am incercat sa tin pasul cu toanele lui

am avut rabdare, am asteptat momentele in care m-a vrut langa el si m-am bucurat de el….

am avut rabdare, am incercat sa ma autoconving ca e bine asa, ca-mi ajunge, ca se merita….

dar am facut o mare greseala….am crezut….am sperat ca lucrurile se vor schimba, ca timpul le rezolva pe toate si ca daca eu astept el va realiza ca doar pe mine ma vrea ….. nu s-a intamplat…(el spune ca eu nu stiu ce se poate intampla)…si nici numai vreau sa sper ca se va intampla….

e mai usor sa sufar acum, decat mai tarziu….

doua luni de sperante ulterioare m-ar ucide…

numai pot

sunt om

si simt ca-mi pierd puterile, nu pot sa continui sa sper, speranta e pentru fraieri iar eu numai vreau sa fiu fraiera….eu vreau sa pot alege pentru mine….eu nu vreau sa fiu a doua alegere a nimanui….eu vreau sa ma pot bucura de viata mea….eu vreau sa ma pun pe mine pe primul loc…..

dar atata timp cat el va exista in viata mea, in mintea mea, in inima mea….atata timp cat imi va invada creierul si-mi va injecta sufletul cu venin….atata timp cat imi va arunca vorbe dulci dar goale, atata timp cat ma va lasa sa cred, sa sper ca se poate schimba ceva…..eu nu o sa pot lua decizii rationale, eu o sa fiu conditionata si o sa fiu pe locul doi chiar si pentru mine….

nu vreau sa ma mai simt asa…..

il vreau doar pe el, dar el nu ma vrea asa cum imi doresc

si atunci ce ramane de facut?

sa las totul asa cum este si sa ma multumesc

sau

sa spun stop, sa-mi dau o sansa, sa merg mai departe…..

sunt egoista? poate!

sunt lasa?da

mi-e frica sa nu sufar mai mult

mi-e frica ca va decide el atunci cand ma astept mai putin ca s-a terminat….si eu ce o sa fac….

mai bine sufar acum decat mai tarziu

mai bine acum

…………………

………………..

………………….

asa ca am „pus piciorul in prag”

i-am scris ca eu m-am saturat, ca numai vreau asa

si el?????

el a zis ca daca asta simt e ok si ca spera sa nu-mi para rau

NU A INTELES NIMIC…………nu intelege niciodata nimic

asta era gestul meu disperat de al face sa inteleaga cat de mult il iubesc….

eu nu-mi doresc decat sa nu ma lase sa plec

si mor, mor, ma sufoc pentru ca stiu ca ma va lasa sa plec, pentru ca stiu ca nu va incerca sa ma opreasca

si acum numai stiu nimic!!!!oare asta imi doream?nu ar fi fost mai bine sa ma bucur atat cat ma puteam bucura?deja imi pare rau

deja imi lipseste…..si totul s-a intamplat azi dimineata

mi-e dor

mi-e dor

mi-e dor

IMI PARE RAU VIATA MEA…..TE LAS PENTRU CA TE IUBESC PREA MULT!!!!

IARTA-ma!

 

12 thoughts on “Te las pentru ca te iubesc!!!

      1. Si eu ma bucur.Oricum sa incerci sa treci peste, sa nu te simti vinovata ca nu ai reusit sa-l faci sa te iubeasca, deoarece unii barbati se poarta asa ca sunt niste frustrati si incapatanati, iar cand constientizeaza ei ca au gresit, iti spun din propria experienta ca e prea tarziu…In cazul meu eram deja casatorita, ca lui i-a luat 5 ani sa-si dea seama ca eu sunt aleasa lui.Tot ei ajung sa regrete, noi nu avem de ce!

Lasă un răspuns

