Doar pe tine te vreau! (prima parte)

Promisesem ca povestesc dupa dus….dar din fericire am fost ocupata….am plecat in oras sa vad Antipa dupa renovare, apoi o plimbare prin Herastrau si o cursa rapida acasa pentru alt dus si aranjat….si am iesit in oras….trebuia sa fie ceva usor ca sa introducem in viata de noapte a Bucurestului noua colega, in schimb s-a dovedit o nebunie…..am ajuns acasa la 6 si inca ma mai dor picioarele….si mai mult de atat nu stiu cat s-a distrat noua colega pentru ca noi am luat-o mult prea devreme pe shot-uri de Jägermeister….(mie nici macar nu-mi place….dar gasisem pe cineva care avea mai mult chef decat mine sa uite de ceea ce o agita si nu am putut decat sa-i fac companie….prietenii la nevoie nu???)

Sa nu deviem prea tare…..

Joi:
El: daca sambata nu muncesc vin de vineri daca nu vin sambata….dar daca ti-am promis vin :))
Eu: (in trepidatie)

Vineri:
M-am gandit toata ziua cum sa-l astept

( https://spitefulmind.wordpress.com/2012/09/07/sutien-si-chilotei-sau-body/)

…..apoi aflu ca joaca Romania si incep sa-mi pierd sperantele….

trimit sms provocator…..si?nu primesc nici un raspuns
apoi….imi vad de treaba si incep sa-mi fac planuri pentru seara…(nici cea mai mica intentie sa raman in casa)

EL:
ma suna intr-un final sa ma intrebe ce vreau sa cumpere de baut

EU:
raman uluita….nu-mi venea sa cred

frumos
frumos
mult prea frumos

si totusi era adevarat

la cateva minute dupa apare la usa

eu cu inima in gat ma prefac ca nu s-a intamplat nimic senzational…..

Lasă un răspuns

