Doar pe tine te vreau! (a treia parte)

Luam cina, si apoi ne intoarcem in micul nostru imper, ne sarutam, ne tinem in brate incercand sa adormim asa, ne sarutam din nou, si di nou pana cand ajungem tot acolo, o facem iar apoi adormim in cel mai frumos fel posibil……dimineata il simt in jurul orei 6 cum se ridica sa traga jaluzele fiind deranjat de lumina ce ne gadila fetele……(e ciudat vazand ca atunci cand dorm singura nu aud nici macar ceasul cand trebuie sa ma trezesc….dovada ca el imi trezeste toate sensurile)…numai pot dormi asa ca ma trezesc cu grija, fac un dus si ma asez la loc in pat langa el citind o carte….

ma simte, isi ridica privirea si ma intreaba ce fac, apoi ma ia de cap, ma trage la pieptul lui si-mi spune sa-i stau alaturi…..eu zambesc, iau cartea langa mine si continui sa citesc stand asezata cu capul aproape de inima lui a carei batai aproape ca ma deconcentreaza…………

dupa cateva minute bune se trezeste si intreaba cat e ceasu

7:55 ii spun

„esti nebuna…de ce esti treaza la ora asta?si de ce m-ai trezit”

„nu vroiam sa te trezesc”

ma mangaie pe fata si ma saruta pe frunte strangandu-ma si mai tare la pieptul lui…..eu incep sa-l ating si sa-l sarut…..o facem din nou….si la sfarsit zambind ne spunem „Buna dimineata!”…… ce mod minunat de a incepe ziua…..

„cafeluta mea mami?””ce vrei cafea simpla, cu lapte, un cappuccino?””ce vrei tu”

„mai dormim si noi putin dupa?ca pe la 11 plec!”

„cum?de ce sa pleci?nu ramai pana duminica?”

„nu incepe te rog frumos!plec pentru ca am treaba, de asta am si venit de ieri, altfel veneam azi.”

……….bem cafeaua cu ciocolata si lapte, fumam o tigara si apoi tinandu-ma in brate adoarme la loc…..

eu nu…..

raman cu privirea fixa pe perete si ma intreb de ce e asa greu sa inteleaga cat de mult imi doresc sa ramana cu mine tot weekend-ul, mai ales ca in cursul saptamanii nu ne vedem….ma intreb daca contez ceva pentru el sau sunt pur si simplu o persoana cu care are alchimie sexuala…..ma intreb daca atunci cand imi spune ca ma iubeste si ca i-am lipsit o spune pentru ca o simte sau pentru ca stie ca-mi face placere….ma intreb de ce el nu ma poate pune pe mine pe primul loc in viata lui asa cum fac eu, ma intreb daca a venit la mine doar pentru sex sau pentru ca ii lipseam intr-adevar, pentru ca si lui ii facea placere sa ma vada, sa-si petreaca timpul cu mine si sa vorbim……

numai pot….sunt trei luni de cand ne comportam asa…..sunt 12 ani de cand il cunosc si realizez ca de fapt nu-l cunosc deloc…..e o viata de cand sunt indragostita de el……e greu….in fiecare zi imi lipseste mai mult….si in fiecare zi imi doresc mai mult…..si parca in fiecare zi el imi da din ce in ce mai putin………..

ma intreb ce sens are sa spui anumite lucruri si sa faci anumite gesturi daca de fapt ceea ce-ti doresti e o relatie de „fuck bodies”……….oare nu e suficient sa fi clar?sa spui „te vreau”  in loc de „te iubesc?”,oare nu reusim sa ne comportam ca doua persoane adulte si vaccinate?de ce trebuie sa ma deruteze de fiecare data?de ce eu sunt singura care nu stie la ce sa se astepte si de ce trebuie sa-mi dea sperante false prin vorbe si gesturi dulci?cat adevar si cata minciuna este in tot ceea ce spune si in tot ceea ce face?ce ma pot astepta?exista un viitor?

dar eu sunt mica, sunt slaba, sunt lasa…..si nu reusesc sa spun Gata!!!!!

nu mai vreau!asa eu nu vreau!

eu decat sa-l pierd mai bine ma macin pe dinauntru in fiecare zi

eu ma multumesc cu ce primesc chiar daca stiu ca e gresit

eu …incerc sa-mi amintesc de fiecare data ca in doua luni vor fi 2000 si nu 100 de km intre noi si atunci totul se va termina….si incerc sa ma bucur acum atat cat pot de prezenta lui…..

eu….inca sper

sper

sper si sufar

eu il iubesc!!!

la dracu…eu IL IUBESC!

2 thoughts on “Doar pe tine te vreau! (a treia parte)

  1. Mda…. al tau macar te tine in brate cand adormiti, „al meu” se pune pe o parte, mai – mai ca trage si-o basina. A doua zi se trezeste, se imbraca, fumeaza 2 tigari si fuge ca un hot. Sta cam 15 min dupa ce se trezeste si pleaca…. Aaaa… si se mai pisa si cu usa deschisa la baie :)))))

Lasă un răspuns

