Sutien si chilotei sau body ???

In seara asta s-ar putea sa ne vedem, adica e posibil ca el sa vina la mine :))

Situatia este „complicata” , si presupun ca cine a citit alte post-uri stie deja ca noi „nu suntem impreuna”, decat ne comportam ca atare.  Considerand ca eu mai am cateva luni de stat pe meleaguri romanesti si ca lui ii este frica sa recunoasca ca suntem impreuna (sau poate nu vrea …” e bine asa mami”) si ca pana la urma suntem adulti vaccinati si eu mai sunt si cu fluturasi in stomac, am hotarat sa fac in asa fel incat sa ma bucur de timpul pe care il petrecem impreuna si sa nu ma gandesc prea tare la ce va fi. Carpe Diem!!!

Care este acel lucru care reuseste sa te faca sa te simti in al noulea cer? SEX-ul!!

Asa ca m-am gandit toata ziua la cum sa-l astept. In sutien si chilotei?In body?In dus?In prosop?In capod?

Ce intriga mai mult barbatii?Singura sugestie primita de la cel mai bun prieten al meu a fost : goala!! Dar cum ramane cu misterul?cu „nu vad chiar tot”? cu „chiar daca stiu ce e pe dedesupt m-ai facut curios”?cu „da-ti jos textila!”?

Unde sunt prietenii mei barbati, atunci cand am nevoie dei ei. As face chiar un sondaj pe tema asta.Oare ce i-ar placea mai mult?chiar daca de ajuns tot acolo se ajunge…..

One thought on “Sutien si chilotei sau body ???

Lasă un răspuns

