Gandul te omoara!!!

Azi dimineata, venind la munca, am ascultat in continu melodia lui Skizzo Skillz ( pentru cine nu-l cunoaste http://www.skizzoskillz.ro/) intitulata „Gandul poate ucide”. Lasand la o parte exagerarile din melodie (sau nu…dupa caz) chiar asa este. Toate paranoile noastre, toate starile de nesiguranta, toate excesele de gelozie pleaca de la gand. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa stau si sa ma gandesc „oare ce face el” si aproape de fiecare data gandurile mele erau cat mai negative cu putinta. De exemplu cand nu raspunde la telefon, in loc sa ma gandesc ca poate nu aude sau poate e in baie sau mai stiu eu ce, eu ma gandesc ca poate nu vrea sa-mi raspunda sau poate ca este cu alta…….

Sper ca nu se intampla acelasi lucru tuturor pentru ca ar fi tragic.

Si in cazul asta eu am o scuza, noi de fapt si de drept nu suntem impreuna (asa zice el), pur si simplu ne auzim de zeci de ori pe zi la telefon, ne trimitem sms-uri, conversatiile noastre seara devin interminabile, cand iesim in oras ne tinem de mana, cand ne intalnim ne comportam ca doi iubiti insa nu suntem impreuna…..pentru ca el are nevoie sa creda ca inca este liber sa faca ce vrea…..iar pe mine gandul asta ma omoara….

Eu continui acesta „NON-relatie” doar pentru ca el imi place….. trist…..si las gandul sa ma omoare, pentru ca daca as pune piciorul in prag sa zic : HOTARESTE-TE ce suntem….sau macar nu-mi mai spune ca ma iubesti si ca ti-e dor de mine (vazand ca nu suntem impreuna)….mi-e frica ca voi ramane chiar si fara atat….asa ca mai bine continuam sa nu fim impreuna in felul acesta pentru ca pana la urma nu e asa de rau…..

doar ca gandul ma omoara!!!

Lasă un răspuns

