Trebuie sa recuperez

Am promis ca o sa scriu in fiecare zi si ieri nu am reusit, am prefereat sa ies cu fetele in oras….ma scuz….oricum recuperez…
Probabil ca este interesant mai ales pentru baieti sa afle ca ne comportam mai rau decat ei, vazand ca cel putin noi aseara am vorbit mai ales despre sex :))
Destul de ciudat dar credeti-ma ca dupa vreo 3 cocktail-uri de caciula a mers la fix conversatia, am mai lasat inhibitiile la o parte si am vorbit destul de deschis dandu-ne noi cu parere despre ce va place si cum va place….. mi-ar fi placut totusi sa fi fost si un baiat printre noi care sa ne corecteze ideile gresite…..
In seara asta o sa revin ulterior pentru ca am chef de scris….

Apropos….m-am apucat de scris serios…..o „carte”…..poate daca iese ceva, o public…..
Nume de arta….. ceva sugestii aveti?

7 thoughts on “Trebuie sa recuperez

  1. Am eu o sugestie: fiţi mai atentă când tastaţi, ca aţi scris „sugestii” cu un singur i. Aparenţele contează😛. Că tot veni vorba, nu ştiu de ce scriem toţi „apropos” în loc de apropo (ştiu de ce o fac eu – pentru că unele cuvinte îmi place să le scriu ca în limbile originale din care le-am… împrumutat, cum ar fi: merci).

    Revenind, nu ştiu ce nume să recomand având în vedere că habar n-am nici macar care e subiectul eventualei opere.

    Din nefericire, nici eu şi prietenele mele (mă înţeleg mai bine cu fetele) când ne ameţim, nu avem subiecte mai bune (cum ar fi despre artă) – jumătate din timp vorbim despre sex (ceea ce e totuşi mai puţin aiurea decât sună… cel puţin majoritatea timpului). Acum ca să vedeţi că aparenţele contează, să ştiţi că în ciuda aparenţelor, îmi place blogul🙂

    1. Iti multumesc pentru „sugestii” si cer scuze daca mai fac greseli,stiu foarte bine ca aparentele conteaza. Ca sa ma salvez cat de cat, tin sa precizez ca in ultimii 10 ani am trait in afara tarii,si din pacate nu pot sa spun ca am uitat limba romana insa anumite lucruri imi creaza confuzie, in cazul sugestiilor am tastat pur si simplu gresit….
      Apropos imi place cum suna, mi se pare mai distractiv si pentru mine e ceva de genul „apropo :))”
      Nu ma refeream la un nume pentru carte ci la un nume de arta, pentru ca daca o sa ajung vreodata sa public ceva nu mi-ar placea sa-mi folosesc numele adevarat.
      Merci!!!

    2. Ei, am şi eu destule cunoştinţe în străinatate. Un prieten italian care e în România de peste 10 ani chiar are vocabularul mai dezvoltat decât mine (ţine discursuri), şi zice că gândeşte în limba română când e aici, şi-i ia două săptămâni până începe să gândească în italiană acolo. Deci mi se pare normal să te dezobişnuieşti.

      În legătură cu pseudonimul de autor, eu aş folosi un nume total inventat/imaginat, cum e Tiky Reol. Dar e doar o idee. Folosiţi mai multe consoane dacă aveţi o personalitate mai dură, şi invers. Sau folosiţi nume semnificative din punct de vedere religios (Eva de exemplu e frumos), că am impresia că sunteţi genul superstiţios. Eu de exemplu am ajuns la numele ala de la un cuvânt englezesc care mă descrie (peculiar), şi am înlocuit pe rând literele cu alternative asemănătoare sonor, apoi l-am despărţit în două.

      1. Bine stiu ca nu este o scuza dar cateodata ajuta :))
        Tot in Italia am locuit si eu si la randul meu am ajuns sa ma exprim mai usor in italiana.
        Confuziile le am tocmai pentru ca cele doua limbi sunt extrem de asemanatoare.
        ps: esti deja treaz? cum reusesti?

      2. E frumoasă limba italiană. Deşi nu cred c-aş suporta să trăiesc auzind pe toată lumea în jurul meu vorbind-o (la fel şi cu franceza). Am urmărit câteva filme (şi seriale) în care i-am descoperit frumuseţea, precum şi prin nişte melodii deosebite (aceeaşi situaţie şi cu franceza). Spaniola e o limba latina care nu cred că m-ar deranja totuşi, chit că-i destul de alintată şi ea. Italiana lungeşte cuvintele inutil parcă, iar franceza e… fandosită. Da, şi eu pricep deja parţial italiană (să zicem jumătate din vocabularul foarte comun), aşa de mult seamănă româna cu ea.

        Sunt treaz de la 7 când mi-a sunat alarma de e-mail primita pentru un răspuns la un comentariu de pe blogul unei prietene apropiate :)) M-am trezit de vreo 3 ori noaptea trecută. Din (ne)fericire, nu am un loc de muncă unde să ajung…

      3. Cateodata este mai bine sa nu ai unde ajunge :)) mai ales in diminetile in care ai prefera sa stai acasa si sa te relaxezi pur si simplu…
        dar stiu ca trebuie sa mai si traiesti si din pacate in epoca noastra totul are o valoare materiala….daca tu iti doresti sper pentru tine sa-ti gasesti un loc de munca…si pentru mine vazand ca peste doua luni se va termina experienta mea la Bucuresti si de consecinta va trebui sa-mi gasesc un alt job

Lasă un răspuns

