I’m back!!!!

De saptamana asta mi-as dorii sa pot schimba cate ceva in viata mea si pentru a face asta trebuie sa-mi demonstrez ca reusesc sa fiu constanta…..constanta este ceea ce-mi lipseste sau mai bine zis ce mi-a lipsit pana astazi…..asa ca de azi voi scrie in fiecare zi pe blog si voi urma dieta de slabire pe care de ceva timp o am lipita de frigider….

Fara griji, o sa va tin informati!

6 gânduri despre &8222;I’m back!!!!&8221;

  1. Am şi eu o prietenă care încurcă şi pune un singur i la finalul cuvintelor în loc de doi, şi invers (şi nu e anagramată, doar a citit mult mai multe cărţi decât mine şi are două facultăţi faţă de mine – zero). Nu-i necesar să acceptaţi comentariile astea, sunt mai mult ca nişte mesaje private.

    1. Sper sa reusesc sa ma tin de cuvant, mai ales pentru ca am nevoie, repet, sa fiu constanta…..
      Mersi ca ma corectezi, apreciez!

      1. S-a făcut. La urma urmei, e un blog intim, personal. Mă bucur că nu te superi şi că înţelegi scopurile constructive pentru care ţi-am menţionat erorile de tastat sau de altă natură😀 Noroc cu cartea aia. Am şi eu o prietenă de-o vârstă cu mine (25) care scrie în ultimii ani. Are un stil sensibil care atinge eficient, dar nu reuşeşte să publice.

      2. Sa fie
        In cel mai rau caz va deveni un e-book distribuit gratuit :))
        ps: apropo de italiana….multumita persoanelor care m-au corectat am ajuns la un nivel de „mother tongue”

Lasă un răspuns

