hei la…..

hmmm….ar trebui sa-mi fie rusine cu mine

pana acum nu am facut mari progrese….ar fi trebuit sa-mi dau licenta in iulie dar din cauza unor probleme burocratice s-a amanat pe septembrie……..si bineinteles ca eu afland acest lucru am abandonat treaba…..insa partea buna e ca

LA SFARSITUL SAPTAMANII PLEC IN VACANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

de-abia astept…..espania….i’m coming!!!

va urez vacante placute si voua

….iar pentru „EL” in schimb sper sa nu mai aiba parte de vacante nici anul acesta nici anii ce vor urma…….da sper sa fie un mort de foame si EL si proasta cu care isi petrece timpul…………gosh………HATE HER!!…..hate you??

Lasă un răspuns

