of of of

la dracu……..

azi nu am facut mai nimic la lucrarea mea de licenta…….cum spuneam mai devreme sunt in pana de idei…….si acum inca mai sper sa lucrez…….

un lucru bun s-a intamplat azi….am descoperit ca cel care m-a parasit pentru o pitzipoanca nici macar pitzi……mai are putin si ramane fara o viata….asta cat de cat ma bucura, din moment ce nici eu numai am o viata din cauza lui…….eu stiu poate el o fi fericit sa stea non stop cu ea…..ma intreb decat oare cat va dura………………..sper ca dupa o luuuuuuuuunga perioada de timp sa pateasca si el ce am patit eu:))

roata se intoarce nu???

Lasă un răspuns

